Jagande, bebis, kallt mm

I dag är det riktig höst ute. Det är jättekallt, (tycker vi nu ja det blir ju kallare...)
Nu har jag börjat skolan och med börjar jagandet av böcker! Det är så tråkigt. Jag köpte en bok i går för 220:- den ska jag ha läst ut tills i morgon. Suck. Det tråkiga är att den här terminen läser vi typ 4-veckors kursen och till varje kurs är det nya böcker som ska fixas. Inte har man råd att köpa alla heller och det är svårt att hitta dem på bibblan. Blä! Men det brukar alltid lösa sig på något sätt!

I går blev Nina mamma! Hon fick en son som ska heta Hugo. Lucas hette Hugo i magen :) hihi. Han vägde nästan 4200 g och var 52 lång. Det blev till slut ett kejsarsnitt för Nina. Men nu är han ute och de mådde bra alla när jag pratade med henne igår. Grattis!

Nu ska jag hänga tvätt sen är det läsning som gäller. Ska äta lunch med Annica idag. Det ska bli kul. Har inte pratat med henne på länge!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh bebis, vad skoj!! :)

2007-09-01 @ 15:18:51
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0