GOTT NYTT ÅR!!!

Nu är det bara timmar kvar på år 2007, snart blir det år 2008! Fort går det...

Stod nyss i badrummet och försökte komma på vad som har hänt detta år. Det är inte så lätt att minnas.
Men jag vet att jag ialla fall första månaderna av året kämpade med matten i skolan, det glömmer man inte i första tagen :)

Vi var på en underbar semester till Rhodos en vecka, det var den enda sommaren vi fick. Vädret denna sommar var ingen höjdare, ungefär som snön på jul...hrm!

Jobbade gjorde jag resten av sommaren. Per hade semester i typ en evighet! Han fick ju jobb i början av året, skönt.

Ludwig och Lucas växer och blir stora, de har haft ett bra år, tror jag ialla fall. Ludwig har blivit så stor. Dagarna innan jul fick vi ett kuvert om information om hans blivande skolstart! Hallå måste de förstöra julen för en mamma som har ångest??? Den 14:e januari ska vi på vårt första informationsmöte. Hua! Jag försöker övertala Ludwig att han ska gå kvar på dagis ett år till. Han är ju min lilla plutt, men han diggar inte det.

Lucas han lullar på han. Hans humör märks mer och mer. Han kan bli så sur och stött så kära nån. Häromdagen hälsade han på en äldre dam som gick förbi, hon sa hej och skrattade... men det skulle hon inte ha gjort. Lucas blev skitsur och sa - Sluta skratta!!! Görsur... ops. Jag förklarade för honom att hon skrattade för att hon var glad över att han sa hej, men jag vet inte om det gick in.

Hösten var nog som alla andra höstar tror jag. Hände nog inget speciellt. Skolan tuffar på. Närmar sig slutet nu. Skrämmande men skönt. Har faktiskt vikarierat en dag. Hoppas att det blir fler dagar. Blir klokare varje gång.

I kväll blir det lugnt, mamma kommer hit och vi äter något. Vet ej vad då det är Per som håller i maten och han har inte informerat mig än om vad det blir. Skulle gissa på fläskfilé och kanske något med vitlök, de som känner Per vet att vitlök är viktigt för honom. Inte alltid det är en bra sak.

Kram på er alla nyårsglada!

Louise som ser fram emot ett händelserikt 2008, med skolavslut för mig och skolstart för Ludwig!

                                                                 image61




Kommentarer
Postat av: Nina

Gott nytt år!!!!
Kanske hörs i kväll då, om nu nätet vill fungera... :)
Kramelikram och ses nästa år!
Nina, Patrik och Hugo

2007-12-31 @ 16:08:24
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0