Kiropraktor, Lucia och Lilly 1 år!

Denna vecka har gått väldigt fort. Jag skrev sist att jag skulle till kiropraktorn och där har jag varit. Har börjat gå på behandlingar där. Tror att det kommer att fungera bra, det känns så just nu ialla fall. Han har förklarat för mig vad han tror har hänt med mig. För att förklara enkelt, min ryggrad (längs ned) sitter snett i bäckenet. Inte  undra på att det gör ont. Nu har jag varit där 3 gånger och han har börjat att "knäcka" mig, alltås inte psykiskt utan i skelettet. Lite läskigt är det, men det gör inte ont. Inget kan väl iofs göra ondare än ryggen i sig.
Dyrt som fan är det, men det är väl förhoppningsvis värt varje krona om det hjälper.

Lucia har det ju också varit. Ludwig hade sitt firande på onsdagskvällen och Lucas på Luciamorgonen. Mysigt att se de små livet. Båda två var pepparkaksgubbar. Lucas ville vara tärna, men det får väl bli nästa år.
Jag har nu också anmält mig till min praktikskola att jag kan vikariera nu. Har fått klartecken från jobbet. Skönt!

I dag har vi firat Lilly som har hunnit bli ett år. Helt otroligt vad fort det går. Kommer i håg att jag satt i skolan på biblioteket med mina studiegruppskompisar när Robert ringde och berättade de chockerande nyheterna att jag hade blivit moster ca 5 veckor förtidigt. Den lilla gumman har nu växt till sig och det är full fart. Kommer inte att dröja förrän hon tar sina första steg.

Nu är min man och handlar ingredienser till tacos. Jag är inte så sugen, men men... det går väl ner i alla fall...

Jag väntar på honom för han kanske vet vart kabeln till min telefon är så att jag kan få visa er vårt fina pepparkakshus. vänta vänta vänta....

image55         image56



image57      image58

Ni får ursäkta dimensionerna på bilderna, det blev lite tokigt. Jag kan också tillägga att det är min kreativa syster som har bidragit med smörgåsrånsaltanen.... inte min idè!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha... Klart det ska va en altan på huset! Va ju jättefint :) *kram*

2007-12-16 @ 12:59:23
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0