Lucia

I kväll är det Lucia firande på Ludwigs dagis, det är mysigt. I morgon bitti är det firande på Lucas dagis, där är fröknarna morgonpigga! Suck... men det är mysigt ialla fall. Ska stryka deras pepparkaksdräckter sen, de kan ju inte vara skrynkliga pepparkakor! hihi.

I måndags hade jag världens bästa studiegrupp här! Vi åt en lyxig middag, själv hade jag inte bidragit med något ätbart utan bara drickat! En jättegod paj, härlig efterrätt och sedan fika... mums! Tackar tackar!!!
Jag hade panikpyntat lite innan tjejerna kom så nu är det faktistk lite tomtar utställda här hemma. Jag har nog aldrig pyntat så här tidigt. Undrar om det kommer att göra att jag tröttnar tidigare också på det?

I dag ska jag i väg till kiropraktorn, jag var där i måndags och han undersökte mig och frågade 100 frågor, sen sa han att han skulle prata om mig med sina kollegor om hur behandligen skulle bli. Oj då, jag är med andra ord ett svårt fall! hihi. Undrar om det finns hopp för mig? Hoppas det.

I söndags hade Per premiär på Ikea här i stan. Han blev positivt överraskad över att det var lättare att ta sig fram här i Karlstad än vad det är i Örebro. Vi firade detta med att äta köttbullar hela familjen i restaurangen där. Barnen fick glass till eftrerrätt. Nöjda var vi allihopa :)

Nej nu ska jag skriva ut arbeten som ska vara inne i morgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 10:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0