Inte glömt!

Jag har inte glömt bort bloggen... jag har bara varit slö! Men nu är jag här igen. I dag har jag och Ludwig och Lucas varit barnvakt åt Lilly när jag kom hem från jobbet. Syrran och mamma var och tittade på ett hus. Det gick bra för mig. Lilly och jag hämtade L&L på dagis sen var vi i parken. När hon sedan vaknade gick vi till min mamma och fixade lite mat till Ludwig och Lucas. Det gick så bra att man kankse skulle slå till på en 3:a? Hihi!

Helgen har varit bra, lite dåligt väder på lördagen bara. Ludwig var på kalas hos en kompis jag var också med och satt och pratade med mammor och en pappa.

Nu sitter knoll och tott i badet, jag fattar inte hur smutsiga fötter kan bli! Det är så att man inte tror att de har skor på sig när de är ute :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter nästan som det börjar suga lite i bebistarmen? ;) Nej, men skönt att det gick smidigt... Nu har vi varit duktiga här hemma och klippt gräsmattan och kanterna och Patrik har krattat... skönt att ha det gjort, nu ser det ut som en gräsmatta igen *skratt*
Kram kram

2007-07-02 @ 20:49:36
Postat av: Srorasyster som vill bli storasyster igen ;)

Klart ni ska ha en bebbe till :)

2007-07-03 @ 14:18:50
Postat av: Sara

Det låter som om du har en mysig sommar! :)

2007-07-03 @ 23:31:59
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0