Ledig

I dag är jag ledig. Skönt! Jag gick hem tidigare igår för jag mådde inge bra. Men som tur är känner jag mig bättre idag tack vare några timmars sömn i går eftermiddag. Tur tur, hoppas bara att det håller i sig! Skönt att det är fredag i morgon. Nu känns det som att vi kan skita i sommaren, det blir ju ändå ingen värme här! Blir ju knäpp snart. Nu är det ju mer än mitten av juli och det är ju trist trist trist!
Nu är Per och Lars iväg och kollar på bilar, vi har ju fortfarande ingen bil.... Hoppas att vi får tag i någon snart. Även om det går ganska så bra utan, så blir man ju lite låst.

Usch, jag har tagit fram en massa papper som jag måste rensa. Det ska ju in i pärmar och en del ska nog slängas.... Varför samlar man på sig en massa papper, varför sätter jag inte in dem med en gång? ja ni. Jag tror att det är lite sådanadär pensionspapper också. Varför skickar de ut sånt som man inte fattar något om. Det var bättre förr :) när man slapp att välja en massa saker. Det är bra att få välja lite men det man inte kan något om är det nästan bättre att någon annan väljer åt en!

                                          image20
Här kommer ett kort som Per tog på bröderna bus häromdagen. Det är svårt att få Ludwig bra på kort då han hatar att bli fotad, så detta kort blev lyckat!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0