Tråk

I dag är det min lediga dag och den tillbringar jag inomhus. Lucas är sjuk, han är snuvig och hade feber i morse. Just nu är han väldigt pigg, konstig med tanke på att han inte har ätit på hela dagen. Stackars lilla kryp. Tänkte ta mig iväg till affären och handla lite, men just nu leker de så bra. I morgon blir det vård av barn. Suck!

Jag och Cecilia var ut och åt i går. Det var så underbart väder.... not. Det verkligen vräkte ner vissa stunder. Tur att det finns tak på uteserveringarna. Vi var på en relativt ny restaurang i stan "Casanova", maten var jättegod och även vinet som vi drack. Vi lyxade också till det med en efterrätt. Men den var vi lite besvikna på, kostatde typ 65:- och det var nästan ingenting. Aber aber....  Vi hade det ialla fall väldigt trevligt, trots väder och vind. Tack för en trevlig kväll!

Sen var vi tll Harrys uteservering och tog ett glas vin till, där träffade jag Annica! Kul, har inte sett henne på länge. Ska bjuda hem henne, sambon och hunden någon kväll. 


                                                       image19

Där har ni vovven och mina barn. Kortet är nog taget i november förra året, tror jag!

Nej nu ska jag vara fredsmäklare igen...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas Lucas kryar på sig snabbt och att han inte smittar er andra där hemma :)
Kram

2007-07-05 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0