Min man!

Har någon sett min man!!! Jag funderar allvarligt på om han har flyttat hem till sin mamma igen. Fast det är klart han sover ju fortfarande brevid mig.... Hon flyttade ju i onsdags och både innan och nu efter har han varit iväg och hjälpt henne med typ allt. I dag stack han iväg på eftermiddagen och han är fortfarande inte hemma. Klockan är nu 20.26. Hungrig är jag också, han skulle fixa något att äta. Suck, hoppas verkligen att han kommer att vara hemma mer sen. Ungarna har varit jobbiga idag också, så jag känner mig helt slut. 

Måste plugga också, nu närmar sig den andra tentan...
I morgon är dagis stängt så då är ju knoll och tott hemma hela dagen. Jag har fixat så att världens bästa barnvakt - Victoria,  kommer i 3 timmar, men den tiden går fort när man räknar. Sen är det ju nationaldagen på onsdag, det innebär också begränsade pluggmöjligheter. Usch vad jag känner mig nere nu, känns som att allt går emot mig. Men jag får väl trösta mig med att det är fint väder!

Nu något roligare. I går var vi på släktträff i Kumla, med Pers släkt. Det var väldigt kul, Pers syskon med respektive är roliga, barnen hade det toppen och lekte med kusinerna som bara den. Det funkade väldigt bra. Ludwig lekte med Victor och de hade väldigt roligt. Lucas han lekte med en större kusin, Andreas, de hade också väldigt roligt, iallafall Lucas. De sov skönt i bilen på väg hem. Sen i går kväll var Cissa och Henkte här, vi satt på balkongen och drack vin, kollade på den berömda matchen (ja, inte hela, men då det var uppståndelse...) Dagen i går var en toppendag! Just nu känns det mindre kul....

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cissa

hej!
Tack för senast! det var så trevligt och jag ser fram emot fler kvällar på balkongen :)
Tänk över att komma till oss i sommar så kan vi hänga hos tigrarna en hel dag som sist. Det vore så kul och killarna skulle tycka att det vore kanon kul också :)
hoppas din man kommer hem snart igen ;)
Hörs!

2007-06-04 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0