Sommarlov!

I går hade jag tentan sista för den här kursen. Om jag nu inte får göra omtenta, det finns en viss risk att jag får det. Tentan var svår, det var flera som sa det. Inte bra. Men men, nu är den gjord ialla fall. Skönt!

I dag ska jag köpa smågrejer att ha med på planet, lite pyssel och sånt till barnen. Ska också kolla efter linnen till mig.

Gud vad det är varmt! Hur ska jag klara mig nästa vecka, när det är ännu varmare! Urk, fast då kan man ju svalka sig i polen eller havet. Gött! Vi har lämnat in bilen idag också, det var visst lite dåliga bromsar och det kan ju vara ganska så bra att ha fungerande bromsar! Kan bli lite tokigt annars...

Nej nu orkar jag inte skriva mer just nu, kanske blir senare idag....

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad skönt ni kommer att ha det... Skulle gärna följa med och ligga och flyta runt i havet och svalka mig :) *liiiite avis*
Det är en aning för varmt just nu enligt mig, iallafall om man inte får ligga vid vattnet så man kan svalka sig. Hoppas ni får en mysig helg! Kramar Nina

2007-06-08 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0