Sorry

Förlåt att jag inte har varit här på länge. Jag har inte riktigt haft tid att sitta och skriva...
Midsommar har det varit nu. Känns konstigt att det snart är juli, det går så fort.  Vi firade midsommar i Ulvsby, det var mysigt. Vi var först i Tällerud och kollade på nedsättning av stång och vi dansade ringdans, ja inte Per då. Sen var vi hem till Roberts föräldrar och grillade och hade mysigt. Tyvärr var inte vädret det bästa, men man får inte roligare än vad man gör sig.

Att jobba går ganska så bra. Det rullar på som vanligt. Äckligt vad fort jag kommer in i jobbet igen. Det sitter liksom i fingrarna. Hua! Roligt att träffa en del givare och roligt att ha arbetskompisar igen. Vi känner ju varandra ganska så bra nu. Ni som inte är givare, gå in här och anmäl ert intresse för att rädda liv!  www.geblod.nu
Själv gav jag blod i måndags. Det var dåligt i lagret, så det var bara att ställa upp!

Nu ska jag efterlysa min man igen. Herregud, vi går varandra inte på nerverna ialla fall just nu. Vi hinner inte det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du hittat hit igen, började fundera på om du övergivit sidan ;) Du har ju varit så flitig innan, men jag förstår att du inte hinner med på samma sätt när du jobbar.
Kramelikram

2007-06-27 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0