Basar!

Nu är vi hemma från basaren. Det gick bra, vädret skötte sig. Ingen sol, men inget regn heller. Har köpt tekakor och lite andra kakor, Spindelmannengurka. Barnen har kastat bollar och vunnit chokladbollar, gått tipspromenad. Avslutade basaren med att grilla korv. Då var det inte många kvar, men några tappra föräldrar och fröknar var kvar.

                                                    image12 
Här äter de popcorn och dricker festis.



                                 image13

Här är det Ludwig som sjunger som bara den. Det var jättekul, han hördes när han sjöng. Jag trodde inte att han skulle våga sjunga på basaren. Roligt! Det är Ludwig som står längst bak med röd jacka och gapande mun...

I dag har vi haft seminarium i skolan, det gick faktiskt jättebra. Inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. Intressant faktiskt.
I morgon är det räkning som gäller.


Tog ett kort häromdagen på min murgröna som jag fick plantera om i  helgen. Den har växt som bara den.


                                            image14






Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt med basar! Låter som om det vart trevligt! :) Roligt för kidsen framförallt! kram

2007-05-31 @ 20:41:32
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Nina

Det ser ut som Ludwig sjunger för kung och fosterland :)
Jättefin murgröna Louise, själv kan jag inte hålla såna vid liv... :( Här är det regnigt och grått, jag som är ledig. Blir säkert strålande väder i helgen för då jobbar jag... :)
Kram

2007-06-01 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0