Home again!

Nu har jag varit borta en natt. Varit till Göteborg och syster med familj. Jag var barnvakt åt Lilly. Robert och Desiree skulle på 30 års fest. Det gick hur bra som helst. Hon är nöjd bara hon får mat. Som sin far...  Jag hade en back up ifall det skulle krånga. Ludwig berättade nämligen för mig att han är bebisexpert så om det var problem var det bara att ringa honom. Tack vare hans tips som jag fick innan jag åkte, behövde jag inte ringa bebisexperten! Det känns lite konstigt att passa en bebis, det känns som att det var hundra år sedan jag hade en egen bebis, det är skrämmande vad fort man glömmer! Men det gick så bra så. Lilly brydde sig inte värst om att hennes föräldrar inte var med. Föräldrarna ramlade in 01.30, jag och Lilly sov, men jag vaknade... Sen vaknade Lilly vid 5 tiden, men då var ju mamma hemma så jag kunde sova vidare. Jag sov till 08.30, då ringde mina busfrön. Det var så skönt att slippa morgonpasset! Robert vart inte så pigg idag... syrran var desto piggare, men de har nog sovit en del i eftermiddag. Själv sov jag lite på bussen, inget att rekomendera för nacken. image8
Ludwig har lärt sig att cykla utan stödhjul!!!!
Han var så duktig och är fortfarande. Det värsta är att han kör så fort. Jag är livrädd!!! Men han tycker att det är så kul. Han lärde sig väldigt fort, trodde varken jag eller Per. Men tjoho vad det går. Kul för honom.
I morgon är det skola igen, sen på kvällen ska jag och mina studiekompisar vara med i vårruset. Hua, hoppas att det är fint väder.
Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Ludwig! Jätteduktig va han i fredags, snart funkar nog bromsningen bättre oxå ;) Lucas va ju oxå duktig med sin lilla motorcykel som hade stort behov av att besöka verkstaden *hihi* Tack för den goda pajen och "skorpan" hälsar till Louise att h*n lovar att sparka på dig nästa gång... :) Kramar

2007-05-21 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0