Mors dag!

Jag blev grattad med ett presentkort på stadium. Jag har redan köpt upp det. Det bidde ett par springskor. Nu ska det springas. Måste bara få tiden till det. Men det ordnar sig. På stadium hade de världens otrevligaste kassör. De på golvet var jättetrevliga men han i kassan hade nog vaknat på fel sida idag. Urk för han!
Syster och Robert har nu åkt hem med Lilly. De var här i går kväll, vi satt på balkongen hela kvällen, åt ost och kex och drack vin. Vinet var jättegott. (det andra också...) Det är så skönt när man kan sitta ute och töla på kvällarna.

Längtar till Rhodos, då ska jag och Per sitta på balkongen på kvällen när barnen sover och dricka vin och bara njuta! Nu är det inte många dagar kvar. Jag känner mig så stressad, vet inte hur jag ska få ihop allt med skola och resförberedelser. Har ingen aning om vad vi behöver i klädväg. Jag måste också någon dag när jag är modig prova mina bikinis. Det är inte kul. Hua! Jag fasar för det. Är det någon som känner sig fin i bikini? Jag har svårt att tänka mig det. Det är konstigt för i vissa underkläder kan jag känna mig någorlunda ok, men i bikini! No no!!!
Nu är det bäst att jag slutar skriva, jag ser att min man sitter vid sin dator och faktistk är inne på denna blogg!
Puss på dig älskling!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Hej!
Låter som ni haft en mysig helg :) Kände Lilly igen dig då? Kan bli ändrade planer så vi kommer hem nästa helg ändå men jag vet inte hur det blir men du var upptagen då eller?
Vi kan väl höras ikväll eller imorgon vår vanliga telefon dag ;)
Vi hörs, C

2007-05-28 @ 07:47:23
Postat av: Ramona

Tack så mycket för grattandet i Saras blogg!! =) Du får ha en trevlig vecka. Kramis

2007-05-28 @ 11:16:05
Postat av: Nina

Åh, vad mysigt det låter att sitta ute och dricka vin... Suck, får vänta ett bra tag på det där vinglaset jag... Ja ja :-)
Hoppas det går bra för Lucas med välling-avvänjningen! Kram kram

2007-05-28 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0