Nu börjar den

TENTA ÅNGESTEN!!!!!!

Det är så jobbigt. Har räknat lite idag, men som vanligt är motivationen bortblåst. Kan tycka att det är lite kul att räkna, speciellt om det går bra, men samtidigt vet jag att jag ligger efter och då låser det sig. Suck, vad jag längtar till att kursen är klar.

I dag har Pers mamma flyttat. Det har nog varit allmänt kaos där idag gissar jag. Mycket möbler och flyttgubbar, städpersonal, osv. Nu är hon i alla fall på plats. Hoppas att hon kommer trivas i lägenheten. Det kommer nog att vara ovant en tid. Hon har ju bott i hus länge nu.

I morgon är det basar på barnens förskola. Det brukar vara kul. Då säljer de hembakat och saker som barnen har tillverkat. Det blir även loppis. Förra året fyndade jag barnböcker som var helt nya. Barnen ser fram emot basaren i morgon, då ska de sjunga. De har övat på sångerna här hemma också. Det är inte vanligt att Ludwig sjunger, men sedan förra veckan har han sjungit lite då och då. Roligt!
Jag ska försöka att ta kort i morgon (ska komma i håg kameran bara) så får ni se hur det brukar se ut.

Nu är knoll och tott i badkaret och gör sig fina till i morgon. De leker väldigt bra låter det som, vill inte störa då.
Vi har didaktikseminarium i morgon i skolan. Jag kan inte säga att jag riktigt har förstått vad vi ska göra, men som
Sara sa när jag sms:ade henne, hon hinner inte tänka på det utan hon räknade istället till tentan. Så känner jag med. Varför måste de ha seminarium mitt i allt? Förstår inte det.
Nej nu är barnen färdigsanerade, dags att skölja och torka dem.
Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas tentan går bra!
Ska bli kul att få se kort från Basaren, skulle va kul att höra dom sjunga oxå. Inte riktigt vad dom brukar göra... :)
Jag har en ledig dag idag, ska åka in till stan en sväng nu.
Kram kram

2007-05-31 @ 12:50:11
Postat av: Cissa

Heej! Det kommer gå jätte bra på tentan :)
Vi kan väl höras ikväll?
Hörs!

2007-05-31 @ 13:47:53
Postat av: Cissa

*Hahaha* betsämmer själv???? Känner du min syster eller? Jag ska prata med henne men det ser lovande ut för Theas faster är på besök så de kan terorisera henne istället ;)
Jag ringer dig ikväll!
Hörs

2007-05-31 @ 15:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0