Tjolahopp!

Nu är han hemma!!! Vi hämtade honom vid tåget. Nu är barnen nöjda. Jag har också hämtat ut min nummerlapp i dag. Den ska jag ju ha när jag är med i vårruset. Det ska bli kul att vara med skolkompisar utanför skolan. Jag och
http://blogg.petersara.se/  Sara var på min vfu-skola idag och inventerade bland matematikmaterial. Det var kul, att ha varit där själv hade nog inte varit lika kul. Ska  försöka att bli klar med mina 2 undersökningar under helgen. Vi får väl se.
Nina: Jag är inte riktigt säker på priset på hemsidan, gå in på www.dinstudio.se och kolla. Jag tror att man får prova gratis i några dagar. Jag kan träffa dig på fredag eftermiddag nästa vecka. Jag åker till Göteborg på lördag morgon så det får inte bli så sent :) hihi...

image5

Här kommer en ganska så kul bild på min systerdotter Lilly...  Här kommer det en som är lite mer som hon ser ut i verkligheten.... Hon ser lite lurig ut där.
image6

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

javisst var det bra idag. Förstår att det är gött för dig och barnen att ha Pär hemma igen. Länken till mig fungerar förressten inte inte ;) kramis

2007-05-11 @ 21:45:10
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0