Utematte!

Idag har vi haft utematte med skolan. Det var roligt, men höjdpunkten var grillningen. Det värsta med att grilla är att man stinker efter det. Jag som hade tvättat håret idag.... suck. Kläderna är det bara att slänga på sanering. Men gott är det, det smakar alltid bäst ute! Usch jag  håller ev på att bli förkyld, det känns liksom i hela kroppen, jag har ju haft ont i halsen i flera veckor nu, men nu känner jag mig liksom matt. Typiskt.

Nu är syster med familj på väg hit. De stannar till söndag. Ska bli kul att se Lilly och bröderna bus ihop, hon är lite mera med nu än vad hon var sist de träffades.
Nej ju ska jag ner och damma. Tänkte slippa det i morgon, bara dammsuga i morgon. Behöver nog våttorka golven också, det gjordes aldrig sist jag städade och nu börjar det att synas. 
 
Kram
image9   image10

Kommentarer
Postat av: Sara

fina bilder ;)

2007-05-24 @ 20:32:11
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0