Vet inte

Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik på dages blogg! Läste precis en krönika från "Värmlands folkblad" om vårruset. Reportern trackade ner hela grejen. Tyckte att det var till för tanter som bara ville skvallra och äta bullar. Herregud, hon (krönikören) kan väl åtminstone vara med en gång för att se hur det är på riktigt. Jag var ju med med mina klasskompisar och jag kan säga att det var inte skvaller och några bullar såg i inte röken av! Däremot var det picknick, men det var sallad, torrtilla, skinka dvs nyttiga saker med. Blir så trött när folk babblar och inte vet vad de babblar om.

I dag har jag räknat lite matte, satt upp balkonglådan på loftet (resulterade i ett sår mitt i handen och en blåsa), varit och beställt glasögon till Lucas, städat. Det blev en hel del idag. Skönt. I morgon ska jag köpa blommor till balkongen och lite annat.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja fy på den som skrev så, vi hade ju jättekul ju! Vill vara med nästa år igen! duktig du e som räknat idag..jag har inte öppnat boken ;) kram

2007-05-25 @ 21:52:44
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Nina

Fint det kommer att bli med lite blommor ;) kram

2007-05-26 @ 21:50:34
Postat av: Nina

http://www.NinaPatrik.dinstudio.se/
Här testar jag lite i några dagar... Inte fått kläm på det ännu. *ler*

2007-05-27 @ 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0