Klarade

Jag klarade tentan, inte så många poäng över G, men det var ialla fall över! Tjoho!

Vfu:n är också jätterolig, det känns som att detta ämne är något för mig. Är till och med sugen på att läsa mer Svenska som andraspråk, det  ni....

Nu har jag och barnen varit nere på stan, jag har köpt mig ett par förhoppningsvis underbara vinterskor. Gortex är det så de borde ju vara bra.

Nu ska jag ner och fixa mat och sen är det tentaskrivning som gäller.... den ska ju in nästa måndag.

Kram

                                                                             image53

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt med tentan!
Hoppas ni har en skön helg, jag och Hugo myser själva ikväll för Patrik är på konsert i Stockholm.
Kommer hem runt den 8/12 så då vore det kul att ses! Vart hittade du vinterdojjor, letar som en tok men har inte hittat några... :(
Kram kram
Nina

2007-11-24 @ 17:03:54
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Louise

Hittade dojor på Bergkvist, ett par från Ecco goretex. De ska vara vattentäta och varma. Jag måste ha bra skor när jag ska stå i pulkabacken och ev om man ska jobba på något dagis. Vi kan nog ses då, vad ni ränner hem nu då! :) hihi! Bara kul! Kram

2007-11-24 @ 17:30:31
Postat av: Sara

Gött! Vad glad jag blir för din skull- sa ju att du skulle fixa det! Grattis! Kram Sara B

2007-11-25 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0