Tjingeling

I dag har jag suttit och skrivit på hemtentan och kan ni tänka er det går sakta sakta framåt! Kändes lite bättre idag faktiskt. I morse (ja väldigt tidigt innan någon hade vaknat) låg jag och hade smått panik över vad som var kvar på hemtentan. Men nu är jag mer positiv. Det kommer att hinna vända många gånger innan den ska lämnas in....

Annars har dagen varit bra. Jag har inte haft näsan utanför dörren någonting idag. Per och barnen har däremot haft näsorna ute en sväng. De var hem till Pers mamma en sväng för att hålla sig undan min skrivhysteri.

Per har också varit väldigt duktig idag. Han har städat hela lägenheten själv! Är stolt över honom.... (ironi)
Men det är så skönt när han också jagar dammråttor. Han förstår nog inte vad jag uppskattar det! Tack älskling! Pussinuss...

Nej nu är det sängdags, ny vecka väntar, ut på praktik denna vecka också. Ska träffa nya barn i morgon, är lite nervös!

kram kramimage54Jag ska lära min dator att skriva arbeten!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt det låter att få hela lägenheten städad av sin man... Ska berätta för Patrik jag :) Hoppas han fattar piken *hihi*
Hoppas dom nya barnen va snälla!
Kramar Nina

2007-11-26 @ 12:36:17
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

Hoppas den nya klassen var bra oc lycka till imorgon när susanne kommer på besök till dig! kramis

2007-11-26 @ 22:10:42
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0