Fredag!

Äntligen fredag! Känns skönt, fint väder är det också. I dag har jag varit i skolan på den mest röriga grammatiklektionen på länge. Jag hade inte skött mig som student den här veckan och läst allt som skulle vara läst, var väldigt orolig innan vi började idag för hur det skulle gå. (Jag var ju inte på lektionen i onsdags då jag var med Ludwig till logopeden.)

Men läraren tog inte upp något av det vi skulle ha läst, jag kan faktiskt inte riktigt säga vad hon tog upp idag... Hon är jätterörig och bara krånglar till allt. Jag behöver fräscha upp mitt grammatikminne ordentligt det vet jag, men efter att ha gått på hennes lektionen känns det som att det kommer bli ännu jobbigare än vad jag hade trott.

Nej nu ska jag gå ut med knoll och tott, jag bloggar lite mer sen....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0