Ops, det bidde lördag....

Hann inte med att uppdatera igår. Så kan det gå.
Var ut i parken en sväng i går när jag hade hämtat barnen från dagis. Syster och Lilly var också där, Lilly var klädd i helt rosa. Syrran kallade henne för "Marchmallow" eller hur det nu stavas.
Våra kära grannar var in en sväng på kvällen, vi spelade plump. Jag kom inte sist!!! Det ni. Annars brukar det vara jag som samlar på plumpar. Tycker att de är fina:)

I dag har vi haft ett snabbt besök av Cissa och Thea, vi tog en kaffe och försökte prata så gott det gick. Ett och annat hann att pratas om. Nu är Ludde och Per iväg till stan för att fixa Ludwigs bågar (igen), jag och Lucas är hemma. jag har bäddat rent i alla sängar och vattnat blommor. Nu går Lucas omkring och låter, han gör sitt bästa för att spä på sin mammas huvudvärk.

När Per kommer hem sen ska jag och mamma gå rudsspåret med stavar. Fick tips av sjukgymnasten att det var bra för min rygg. I dag är  det så härligt väder att det ska bli jätteskönt. Resten av lördagen ska jag tillbringa i tvättstugan. Jag var ner förut och bokade en tid, tyckte att det var lika bra att köra alla sänkläder där och inte i lägenheten. Det blir så trångt när det ska torka då.

Kram på er denna fina höstdag!

Kommentarer
Postat av: Cissa

Hej!
Du är så duktig som håller på så mycket hemma... Jag ska ha en vecka u som kommer att göra saker hemma plus att jag ska gå ut ch gå 6 km minst två gånger... *hihi* Hoppas jag håller det. Jag och Henke ska göra klart köket nu eftersom man inte vet vad som händer framöver.... KRAM

2007-10-07 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0