Bibliotekets fel...

Jag hävdar att det är bibliotekets fel att jag har gjort av med en massa pengar idag.... Det var så här: jag skulle efter att ha lämnat barnen gå till bibblan för att hämta ut 2 böcker som jag behöver ha i skolan. Jag kommer dit ca 09.40 och då ser jag att det öppnar inte förrän kl 10.00. suck, vad ska jag göra? jo, jag går till åhlens tänkte jag (de öppnar kl 09.00). Jag gick dit och köpte en väska, var en snabb sväng upp till Pers nya kontor. Sen så kom jag på att Ludwig behöver ju jumprar :) med andra ord, jag gick till H&M, där hamnade jag av någon anledning på damavdelningen (förstår inte...) oj då in i provhytten också, jag köpte två toppar till mig, ett par mysbyxor till Ludwig och två jumprar till honom... det blev också en body till Ninas Hugo :)

Förstår ni att det är bibblans fel att det blev så här??? När jag väl kom till biblioteket så visade det sig att det var på universitetsbiblioteket som mina böcker finns att hämta!!! Men jag hade tur för en av böckerna jag trodde jag skulle hämta fanns där så att jag fick ialla fall med mig en bok som jag hade tänkt mig...

Hängde ni med på vad skriver? Det är ju helt och klart för mig att hade jag inte fått mailet i går om att det fanns böcker att hämta, så hade jag haft kvar mina pengar! Dessutom hade jag inte behövt att gå runt i stan i röda gummistövlar med vita prickar på!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: husband

Ge fan i mailen hädanefter!!!
Våra barn får svälta !!!

2007-09-04 @ 17:09:27
Postat av: Sess

haha, du är för go du louise :) och pappa...det är ett hårt liv att vara gift...har jag hört ;) Kram på er

2007-09-04 @ 21:15:10
Postat av: Hugo

Åh, till mig!? Nu blev jag nyfiken... Nästa gång vi ses så lovar jag att "sparka" lite på dig iallafall ;) Mamma hälsar också... Kram

2007-09-05 @ 11:22:00
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Sara

hehe :) vad var det vi lärde oss om försvarmekanismen härrom dagen..att skylla på någon annan hehe! :) kramis

2007-09-06 @ 17:52:04
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0