Fredagskväll

Nu är jag trött... Ska  nog snart gå och lägga mig.
Har varit iskolan idag. Hade lektion fram till 11, sen satt vi i studiegruppen och gjorde uppgifter och babblade. Verkar vara en bra grupp, kul!
Var sedan hem och åt och läste lite. Hämtade barnen och sen var vi till syster, sen åkte vi med Sofia och mamma till IKEA!!!! Jag köpte bara 2 saker, det är nog ett rekod för mig!!! Kostade typ 35:-, det ni!

Vi åt taccos i kväll, det blir typ det när Per bestämmer maten på fredagskvällen. Lucas ville gå och lägga sig vid 20-tiden, men inte Ludwig. Han fick ha en uppesittarkväll med oss. Mysigt att han börjar på att bli stor nu! Han fick gå och lägga sig vid 21.30. Helnöjd!

Nu ska jag gå ner och dricka vatten, jag är törstig...

Kram på er, i morgon blir det airshow och kalas för mamma som fyller år idag! Hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej louise! vad sägs om fika på stan på tisdag? kram

2007-09-09 @ 15:19:25
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0