Såg

Jag såg något som jag tycker är onormalt idag, vet inte om det bara är jag som tycker det... När jag gick hem från bussen såg jag en tjej som hade lika tjocka lår som vader! Är det normalt? Själv tycker jag att det var väldigt fult. Det såg liksom konstigt ut... men man ska inte dömma, men det verkade inte som att hon mådde dåligt över detta då hon hade supertajta jeans på sig.

I dag har vi haft föreläsning om invandringens historia i Sverige. Det var ganska så intressant och lärorigt, men läraren hade en väldigt sövande röst. Jobbigt!

I går var det klassfest eller vad man ska säga, hemma hos Tobias. Vi åt tacos och satt och pratade. Det var väldigt kul och man fick höra klasskompisarnas historia. Blandad kompott av vad vi har gjort innan universitetet.

image36

Här sitter jag med mina klasskompisar, (2 av dem ialla fall). Hoppas att Sara tycker att det är ok att jag knyckte bilden från henne!

Nu ska jag kolla in när barnen kör med tågbanan!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

*skrattar* Nä, det låter ju inte så snyggt det där med vaderna och låren... Hihi Kram

2007-09-19 @ 18:09:02
Postat av: Sara

hehe det var helt okej att du snodde den! ;)

2007-09-19 @ 22:08:42
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0