Dålig bloggare....

Nu blir det ett kort inlägg, men det blir ialla fall ett inlägg... Det har varit lite mycket nu, och är fortfarande... Idag fick jag rycka in som vikarie på dagiset igen. Kul, men oförberett. Jag hade tänkt att börja ordentligt med examensarbetet idag. Får ta det i morgon. Nu ska jag snart iväg igen, har blivit medbjuden av mitt ordinarie arbete att få gå på en föreläsning med Kaj Pollak. Det blir intressant!

I alla fall, allt är bara bra. Lucas är lite bättre i sin separationsångest. Tur! Ludwig var ute själv i lekparken i lördags. 10 minuter var första delmålet. Han klarade det bra! Skönt, nästa mål är 20 minuter.

Nu måste jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig i kväll. Inte en lätt uppgift!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0