Hjälp! Kris i familjen!

image95

MITT STRYKJÄRN HAR GÅTT I SÖNDER!!!!!

Hur ska jag gå vidare nu då. Hade min vanliga återkommande strykhög, hade laddat för Desperate housewifes... helt plötsligt utan någon som helst förvarning slutade mitt älskade strykjärn att producera värme. Snyft, inte ens "puffen" funkar. Har ungefär halva strykhögen kvar, som tur är har jag hunnit ta det mesta av barnens kläder.

Som tur är garantin kvar på den, så det finns ju ljus i mörkret.

I morgon är det en stor dag för Ludwig, hans skolfröken kommer på besök! Han är så förväntansfull. Gulligt!

Nej nu ska jag surfa vidare, så länge datorn nu funkar *ironi*

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, du har kommit igång att blogga ordentligt du! Kul med ett till nytt inlägg, inte lika kul med strykjärnet dock... hoppas du får ett nytt! *kram*

2008-04-15 @ 22:40:23
URL: http://ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej! Det går samma med mitt arbete. Sakta men säkert närmar jag mig slutet på litteraturdelen...men det är typ 2 sidor kvar skulle jag tro. jag även försöka hinna renskriva mina intervjuvfrågor under helgen. Jag ska också vicka imorrn i Krsitallens förskoleklass. Var ska du vicka? kram

2008-04-17 @ 15:31:56
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0