Jorå

Jag lever.. har bara varit lite slö i mitt bloggande. Har suttit här nu och funderat på mitt examensarbete, tankar har kommit in i min hjärna om jag verkligen vet vad jag gör? Känns ibland som att jag skriver något helt annat än vad jag hade tänkt från början. Usch det är en sådan ångest att skriva arbeten. Sen ska jag intervjua lärare också, det är ju inte heller helt lätt. Det svåraste verkar vara att få tag i dem. Suck!

Nu ska jag vara lite mer positiv! Det är vår, det är så skönt. Per och jag gjorde i ordning balkongen i söndags, vi städade och tvättade utemöblerna. Blommor får jag köpa när jag blir rik... fattig fattiagare Louise.

Nu ska jag snart hämta barnen och vi ska göra något så roligt som att gå till Ica! Jag älskar att handla med barnen speciellt vid fyra tiden. Suck igen.

Sen blir det nog en sväng i lekparken. Då blir de nöjda och glada!

I går var förresten jag och Per på det första föräldramötet i Ludwigs nya klass. Känns väldigt bra faktiskt. Hoppas att allt går vägen. Jag tycker att de borde ha någon slags inskolning för föräldrar också. Det är ett stort steg det här!

image96

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Usch va längesen jag pratade med dig! jag kommer hem den 9-11 maj så då måste vi ses och prata ikapp lite för vi lever ju utan fast telefon nu, Jobbigt!

KRAM

2008-04-28 @ 09:55:47
Postat av: Cissa

Glömde tydligen skriva att det var jag :) Cissa alltså... :) Kram

2008-04-28 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0