Lite nervös...

Nu ska jag strax åka hem till min lärare som jag har på praktiken, jag ska intervjua henne och sen ska vi gå igenom hur de två veckorna har varit och även planera lite för de kommande tre veckorna. Känns lite konstigt att åka hem till henne, men samtidigt avslappnande. Hoppas att intervjun går bra, jag är inte så van att intervjua människor. Håll tummarna!

Mitt arbete börjar gå sakta framåt nu, men inte tillräckligt fort. Måste förbi universitetet också för att låna fler böcker. Blä!

Jag kanske uppdaterar i kväll, får väl skriva in hur vägningen går i kväll också.

Kram från en nervös Louise

Kommentarer
Postat av: undervisning

Lycka till!

2008-02-28 @ 13:40:54
URL: http://undervisning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0