Lucas har fått OK i rumpan :)

Han har fått godkändt på 4-årskontrollen! Nu kan han vara 4 år på riktigt. (skojar). Han var duktig på bvc, han hör väldigt bra, kan prata mycket (visste vi redan), har bra grammatik och kan svåra ord. Det han behöver utveckla lite mer är kordinationen...det kommer väl såsmåningom. Han har ju inte så bråttom vår stump.

Ludwig har haft tjejen här (grannen) de satt vid hans skrivbord och skrev varandras namn. De klippte sedan ut första bokstaven i varandras namn och gav till varandra. Gulligt!

Mitt arbete går framåt som i tjära. Har ialla fall hämtat böcker i dag som ska plöjas. Urk!

Snart är det torsdag och dax för vägning. Usch, det är alltid så nervös och speciellt första gången. Hoppas att det har gått nedåt ialla fall. Tycker att jag sköter mig som bara den. Åt 8 st gelehallon idag och det blev 2 points (har jag för mig), jag skrev upp dem så att de inte bara försvann. :) De är bokförda....

Kram
image86


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som räknar points!

2008-02-26 @ 22:09:43
URL: http://ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sara

önskar jag så duktig med nyttigt tänkande jag med...men icke då... kramis

2008-02-27 @ 14:57:14
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0