Ny vecka

Nu är det dags för min sista praktik! Hjälp!!! Är på en montessoriavdelning årskurs 4-6. Det har varit en lite rörig dag, men det känns att både elver och lärarna är bra så det kommer nog att ordna sig. Är trött i huvudet nu och kommer säkerligen att vara ändå tröttare  i morgon när jag kommer hem, de båda ordinarie lärarna kommer att vara borta då så det är jag och en vikarie som sköter karusellen då. Jag har fått instruktioner om vad som ska göras och ske. Hoppas att det går bra. Håll tummarna för mig.

I helgen hade vi kalas för den stora 6 åringen. Han fick ett skrivbord av mig och Per, vi monterade det på fredagskvällen och bar upp det till hans rum när han låg och sussde. Tur att barn sover djupt säger jag. Han blev så stor när han satte sig vid bordet.  Han fick väldigt bra presenter tycker jag, av syrrorna fick han ett set med ca 86 pennor, sudd, och dyligt. Han fick även transformer, robot, kalsonger och strumpor och duplo, pengar, T-rex. Sen är jag osäker på om det var något mer, ta inte illa upp om jag har glömt något....

                              image73

                    image74

                    image75

Lucas var också nöjd, han fick leka med presenterna han med. Lucas favorit är T-rexen som Ludwig fick av moster.

                         image76

Såhär blev förresten tårtan:

image77   image78

Nu ni fick ni många kort!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fint skrivbord! Det kommer han ju att behöva nu när han börjar skolan och blir stora killen :) Tårtan blev jättefin, anar att den var succé... *kram*

2008-02-11 @ 21:36:48
URL: http://ninasegen.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vad fina bilder! han var nöjd förstår ja! :) Tack för ditt mess förut! Ses i möra! kram

2008-02-11 @ 23:00:38
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Linda

Vilken snygg tårta! och du sista praktiken och sen examensarbetet du är snart en FRÖKEN! Kram på er

2008-02-11 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0