Tråkigt

Har suttit idag och funderat över hur jag ska få igång mitt arbete som ska skrivas denna vecka. Det är så segt. Men jag vet ialla fall vad jag ska skriva om... alltid något. Ska till biblioteket i morgon och hämta böcker som jag tror kommer att vara bra. Det är alltid så svårt innan man har kommit igång med skrivandet. Ångest och lite mer ångest har jag då.

Väldigt härligt väder ser det ut att ha varit ialla fall. Solen har varit framme, man är ju inte så bortskämd av den.
I dag har jag ätit quornfilèer, det var intressant. Det var helt ok och smaken var bra. Lite points är det i dem också. Det är väl det bästa av allt det. Pärtan smakade men han tyckte att det var lite för mycket gummismak över det. Tur, då får jag ha dem i fred!

Kram

image84

Kommentarer
Postat av: gonza

Jag tycker om att skriva. Jag är nog den ende som tycker om att skriva skolrapporter. :) ha re.

2008-02-25 @ 19:36:54
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: Louise

Det är bra att någon tycker om att skriva rapporter. Det brukar ju gå bra bara man kommer igång. Men nu är det segt....

2008-02-26 @ 09:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0