Snyggt????

                                                            image66

Brukar inte bry mig så mycket, men kunde inte låta bli nu. När jag skrev snygg i rubriken menade jag inte killen utan tjejen. Är hon snyggt smal eller är hon sjukt smal? Min personliga åsikt är att hon nog skulle behöva några kilo till för att se sund ut. Hon ser ju mager ut, som barnens kusin skulle säga - hon är ju bara skinn och ben!

Alla får se ut  hur de vill och det finns människor som lider av att de är för smala, det vet jag. Men det är ju faktiskt inte konstigt att det finns ungdomar som svälter sig för att de vill vara lika smala, och storlekarna på kläderna blir mindre och mindre....

Skiv gärna en kommentar!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: Nina

Håller med dig Louise!
Ser ju ut som hon behöver honom att stödja sig mot, annars ramlar hon nog ihop!
Ser verkligen inte friskt ut att vara sådär mager... Hon kan få några kilo av mig! ;)
*ha ha*

2008-01-18 @ 19:07:21
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se
Postat av: Per R Olsen

Helt otroligt !!

Jag trodde inte att man kunde se den utskjutande bentaggen mellan incisura ischiadica major och spina ischiadica. Med andra ord så saknas det lite mer att greppa om !!!

2008-01-18 @ 21:35:44
Postat av: sofia

fint med läkarpratet där pappa ;) men louise, jag tycker verkligen du ska gå in och läsa på denna sida: www.mazstudios.blogg.se och läsa om hur en tjej där gjorde ett expriment för att uppnå size zero som är så populärt i usa och där vissa kläddesigners enbart designar denna storlek (32 i svensk storl)jag själv tycker Natacha är grymt fin, fast på denna bild känns det lite väl extremt då hon är sjukt fin på andra bilder, men hon hänger nog på andra trender då hon större delen bott i usa. synd på en så fin tjej.

2008-01-19 @ 00:34:40
Postat av: Sara

Hej! Va du har trixat och donat med ny layout, riktigt snyggt! Lycka till med nya kursen, och tack för god drink igår! Vi ses i skolan, stora kramar

2008-01-20 @ 13:43:47
URL: http://www.nxt.kau.se/blogg1
Postat av: Cissa

Hej du!

Nää inte så sunt så jag håller också med... ;) Varför ska man vara size zreo när det finns mer behagliga storlekar... *s* Puss på dig!

2008-01-21 @ 07:16:12
URL: http://fortyseven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0