Väntar

Sitter nu och väntar på att en lärare ska ringa mig. Jag ska vikariera en dag nästa vecka så jag ska få information om vad som gäller. Men det verkar som att läraren har fullt upp. Dum som jag var så gav jag bara mitt hemnummer, med andra ord är jag låst här hemma... jag som skulle ut i det härliga januarivädret och gå till biblioteket *ironi*

Har reserverat en massa böcker som är till nästa kurs. Är så  trött på bibliotek, ska bli skönt att slippa plugga sen.... drömmen vore ju om varje kurs hade max två kurslitteratursböcker. Vad härligt det skulle vara....

Nu ska jag pigga upp er med lite bilder.

                                                        image62
Har man inget bättre för sig så :) Är ju rätt skönt att ligga så....

image63image64



Tänk att det faktiskt var snö!!!! Vi hann att göra en snögubbe och åka snowracer (bob) och pulka en hel dag! Helt otroligt.  Åh, vad fint det var med snö. Ni som inte kommer ihåg hur snö ser ut, kan jag informera om att snö är det vita på bilden... *ironi* igen!



                                  image65

Snygg gubbe va? Moroten bidrog Robert med.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga vinterbilder! Nu känns det som grå höst igen dock.... kram

2008-01-18 @ 11:41:31
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0