Vardag igen

I dag var det dags för skola och dagis igen. Jobbigt att gå upp i morse var det. Har ju fått sovmorgon nästan hela lovet. Barnen har lätt sovit till kl 09 ibland även till kl 10! Så skönt men konstigt.

Jag hade redovisning i dag i skolan. Jag var av någon anledning jättenervös. Förstår inte riktigt varför. Visserligen var det jag skulle redovisa om inte så lätt men jag hade ju ändå mina antecknigar. Hur som helst, det gick ialla fall ganska bra. Jag tog mig i genom och jag fick ingen utskällning. Phu! :)

Min rygg har inte varit bra idag. Skulle göra mina ryggövningar i morse och det gick inte så bra, hela ryggen pajar snart. Märker att jag undviker vissa rörelser och det är inte ett gott tecken. Ska till farbror kotknackare i morgon, ska ta upp det med honom då.

Äntligen kom det snö också! I går var vi ute och lekte i snön. Åkte bob och gjorde snögubbe! Som nu är borta. Snön verkade inte vilja stanna här hos oss... snyft. Det blir ju så mycket roligare med snö.

Ludwig kunde inte sova i går kväll, han var så spänd över att få komma tillbaka till dagis igen. Stackarn... han har verkligen längtat till dagis. Han är nöjd idag. Han och Liam har lovat varandra idag att de ska vara kompisar för alltid. Gulligt.

I morgon börjar mitt tentaplugg igen. Är lite smått trött på att plugga nu. Men det finns ett ljus i tunneln.  Har mycket att läsa, vet inte riktigt vart jag ska börja. Men det får jag lösa i morgon.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj, vad fint och rosa det blivit här då! Hoppas att ryggen är bättre!
Kramar Nina

2008-01-08 @ 18:52:21
URL: http://ninapatrik.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0