Vikarierat

I dag var det dags igen för att vikariera. Hade ansvar för elever i f-klass och åk 1. Det var lätt som en plätt då det var tema på förmiddagen och det innebar att jag inte var ensam utan det var en annan lärare som höll i det  hela. Jag hade ansvar i maten så att det blev torkade bord och barn som åt. Det var soppa idag så lite söligt var det :) Jag fick ha idrott och det hade jag själv, det var premiär för mig. Kul var det, eleverna var duktiga och jag får nog lov att säga att jag skötte lektionen bra :) stolt är jag!

Ludwig och Lucas var typ täckta av sand och jord när jag hämtade dem. Denna vinter är ju katastrof. Resonerade med fröken om att det är ingen idé att tvätta ytterkläderna idag när jag med stor sannolikhet får göra om det i morgon. Vantarna fick inte ens följa med hem.

Nu ska jag ner och skala potatis, sen ska jag läsa lite inför i morgon. Det är kanske bra om jag tittar lite i böckerna i alla fall....

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det gick bra med Ludwig och simningen! Du var ju nervös inför det skrev du... :)
Kram N

2008-01-24 @ 21:53:35
URL: http://ninasegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0