Sex and the city!

Har jag och min syster varit och sett i kväll. Den var bra, mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Jag har varit en dålig bloggare, jag vet.... har inte orkat. Känns som att all tid går åt till att jobba, komma hem, fixa allt och göra i ordning inför nästa dag, sen har jag sökt jobb på kvällarna. Det är fullt upp med andra ord.

Men en sak slipper jag nu ett tag framöver, nämligen att söka jobb! Har fått ett jobb som räcker ialla fall året ut. Som förskolelärare på Ö:n... Känns väldigt bra faktiskt. Jag kommer att börja den 18/8 så jag hinner att ha två veckors semester istället för 4 veckor. Det får räcka. Det ska ialla fall bli väldigt kul att få börja min nya karriär!

Det kommer nog inte att bli många inlägg ofta, men jag kommer att skriva lite då och då. Det är mycket nu och datorn är inte lika besökt som förut. Spenderar mest mina dagar på jobbet....

Kram från Louise som vill åka till New York


Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS! Spännande... KRAM

2008-07-06 @ 22:46:50
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sara

Gud vad kul att du fått långvick direkt! Grattis!! Får man fråga hur du fick det? Sökte du via arbetsförmedlingen? har sökt till några förskolor o skolor i kd via arbetsförmedlingen..men är beredd på att springvicka hela hösten eftesom det ser mörkt ut tyvärr...har i varje fall inte hört något än. Hoppas du har det bra annars! kram

2008-07-07 @ 21:38:13
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0