I´m alive

Förlåt att jag inte har skrivit på länge. Har ju börjat jobba (mitt gamla jobb) så det är fullt upp. Förra veckan var jobbig och seg. Jag ser framemot denna vecka som är lite kortare. Har inte jobbat heltid på länge så det känns lite tungt. Men det är väl bara att härda ut. Jag skickade in mitt exarbete för sista gången förra veckan också, skulle ju rätta lite. Nu är det klart! Det känns skönt.

Nu är det bara att kika efter jobb... inte det lättaste verkar det som.

I går var jag och Lucas till Ikea, det var så längesedan jag var där att jag hade abstinens. Blev lite smått och gott för ca 500 :-  Per och Ludwig var till Maxi och handlade istället.

På lördagen var det dags för släktträff på Pers sida. Denna gången var träffen i Kungsör, det var trevligt. Vissa släktingar skulle jag kunna träffa oftare. Tänker speciellt på Pers morbror Thore. Han är en go gubbe!

Nu ska jag ner och fixa krubb till barnen.

Kram och ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Grattis till avklarade lärarstudier! Måste kännas skönt men jag förstår frustrationen över att gå tillbaka till det gamla jobbet, men du har snart något annar ska du se. Kram Anna

2008-06-17 @ 22:30:42
Postat av: Nina

Hörru, bloggar´n... inte ett inlägg på två veckor typ... skärpning

Hoppas allt är bra! KRAM

2008-07-05 @ 20:34:57
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0