LÄRARE!!!!

Nu är jag klar med skolan! Jag är färdig lärare!!!!

Hade opponering igår och det gick bra. Ska bara ändra lite i arbetet och skicka in till examinatorn. Sen är det helt klart!!!!

Känn så overkligt att äntligen vara klar. Fick ett mail precis av en kompis som skrev att det känns konstigt att vara färdig lärare. Då slog det mig! Jag är ju också färdig lärare. Snacka om att vara seg...

I dag är det fullt upp. Måste städa och fixa iordning för efter avslutningscermonin i dag kommer det hem några och firar.  Trodde inte att någon var intresserad, men det var det visst. Kul!

Så nu är jag alltså färdig lärare och på måndag går jag tillbaka på min gamla tjänst på Claratappen. Ser ni ironin i det. Har pluggat i 3 1/2 år och är tillbaka på ruta ett! Känns tråkigt, men så är läget just nu.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och söla...

Kram på er! Jag är LYCKLIG








Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till oss! Fy fan vad vi är bra! Tjoohoo! :)

2008-06-06 @ 10:53:48
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Sara

Jag gör bara några strödagar innan midsommar men efter det så kör jag hårt i sex-sju veckor. Skönt att få lite paus innan! Känns det konstigt att börja där igen? Vet du hur det blir till hösten? kram

2008-06-09 @ 22:53:05
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Nina

GRATTIS till examen! Får väl ta med ett äpple till fröken när vi ses nästa gång fniss

Vad skönt för dig att alla tentor och all pluggstress är över!

kramar om

2008-06-11 @ 15:20:37
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0