Kvinnodagen

I dag är det den internationella kvinnodagen! Grattis alla kvinnor. Jag ska iväg på orientalisk dans i eftermiddag, sen ska kvällen fortsätta med middag på grannens mans jobb. Vi är ett gäng kvinnor som ska fira dagen ihop. Det ska bli väldigt roligt men samtidigt är jag väldigt nervös inför dansen. Men det gäller väl att vicka på höfterna så mycket som möjligt. Jag vet inte heller vilka de andra är förutom grannen då och en tjej till. Men det blir säkert roligt.

I går var jag och Per och tittade på ett hus, men det var för litet. Huset var från början av 1900-talet så det var väldigt charmigt. Men men inget för oss. Sen var hemma hos syster, hon passade barnen när vi tittade på huset. Vi tiggde till oss mat där också. De har kommit i ordning bra nu tycker jag. Désirée har skruvat ihop möbler väldigt duktigt. Lilly har börjat att gå mer och mer nu. Roligt! Hon ville gosa med Lucas men sörru det går inte han med på! 

Nej nu ska jag måla tånaglarna, vi ska ju vara barfota när vi dansar och ni alla vet vad jag tycker om fötter. URK!!!!

Kram på er och håll tummarna för mig!

image88



Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det gick bra med alla fötter och med dansen :) Lät ju kul! *kram*

2008-03-10 @ 22:15:30
URL: http://ninasegen.blogspot.com
Postat av: Sara

åh så du var också dansade! Kul! du måste berätta imorrn! kram

2008-03-11 @ 21:19:31
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0