Hårfin

I går var jag iväg och blev klippt och slingad. Känns så skönt! Det var ett tag sedan nu... Jag blir förvånad varje gång jag går förbi en spegel, har inte vant mig vid att vara ljus än. Lucas tyckte jag var jättefin och även Per var nöjd.

I dag är det varmt här. Bäst att vänja sig, hoppas jag. Hoppas verkligen att denna sommar blir bättre än förra årets.

I dag ska vi titta på ett hus. Det ser bra ut på hemnet, men man vet ju aldrig förrän man har kollat bestiktningsprotokollet.  Håll tummarna!

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad kul med hustittning =) Vart ligger det? Vill ju ut och kolla på hemnet jag med ju... ler Kramelikram

2008-05-30 @ 14:24:16
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0