Nu har jag gjort det!

Skickat in mitt arbete till  handledaren. Det är inte klart än på långa vägar känns det som, men lite har det blivit. Det tråkigaste är ju litteraturgenomgången och den är till 98% klar. Sen är det resultat och diskussionen som jag ska bita i. Det brukar vara lite lättare, men nu ska jag nog inte säga för mycket för nästa vecka har jag nog ångrat mig.

Helt underbart väder är det också, sommarvärme. Helt underbart. Det tråkiga är att varken jag eller Ludwig har några bra kläder. Suck, inte har vi pengar heller...

I dag smorde jag barnen för första gången den här säsongen. De uppskattar det inte, speciellt inte i ansiktet. Urk och blä säger Ludwig.

I dag skulle jag vilja ut och springa, men jag har ont i  halsen så jag törs inte. Vill inte riskera att bli förkyld då det är fest i morgon och vårruset på torsdag.

I går på vägningen på viktväktarna hade jag nu gått ner totalt 6.5 kg! Gött som fan! Känns mycktet roligare att leva nu, speciellt nu inför badsäsongen.

Nej nu ska jag kanske skriva lite till på arbetet.

Kram på er alla soldyrkare, tänk på mig som sitter i ett unket datarum och drömmer mig ut!

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktiga vi var idag då! :) kramis

2008-05-15 @ 21:46:31
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0