Oj och oj igen

Tänk att man vet att man har bråttom och så får man reda på att man har ännu mer bråttom än vad man hade från början! Så är det för mig nu. Har varit hos min handledare på universitetet och gått igenom mitt arbete. Det jag har gjort hittills i alla fall. Det var helt ok. Lite småändringar bara.
Jag och även han hade trott att vi skulle lämna in arbetet den 28:e maj. Nu visar det sig att examinatorn ska ha det redan den 27:e maj. Min examinator ska ha mitt arbete hemskickad (bor ej i Karlstad), alltså måste jag redan den 26:e vara klar för att posten ska hinna med! Herregud!!! Nu måste jag skiva så att fingrarna blöder. Helgen blir till att sitta vid datorn hela tiden.Urk! Så nu vet ni vart jag är de närmsta dagarna!
Längtar tills allt är klart, då ska jag börja sova på nätterna igen. Nu sover jag jättedåligt, vaknar och ligger och tänker på vad jag har kvar att skriva, vad jag har missat och hur sjutton jag ska hinna!

Längtar längtar längtar tills jag är klar!!!

Kram från en panikslagen Louise
                          image99

Kommentarer
Postat av: Cissa

Hej! Det kommer gå bra jag tror på dig och att du kommer hinna :) Skönt att det ändå börjar närma sig slutet så du snart får sova på nätterna igen. Kram

2008-05-22 @ 07:43:01
URL: http://fortyseven.blogg.se
Postat av: Nina

Det kommer att gå jättebra att skriva i helgen tror jag! Slutklämmen nu vet du, sen är det ju klart! :) Tack för idag, det var jättetrevligt att ses (som vanligt) *kram* Nina

2008-05-23 @ 18:51:48
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0