Tror inte att det är sant

Jag närmar mig slutet nu. Jag har skrivit klart arbetet nu! (tror jag) Nu är det bara finputs kvar, typ innehållsförteckningen att den stämmer med innehållet, kolla litteraturförteckningen så att jag inte har glömt någon bok, rätta lite stavfel. Trodde aldrig att jag skulle hinna! Men jag har suttit typ hela helgen här vid datorn. Per har haft hand om barnen. De har hållt sig undan bra :) Tur att det har varit fint väder. Själv har jag inte fått njuta mycket.

I morgon kan jag nog förhoppningsvis vara lugn och bara sitta och pilla lite vid datorn. Finjustera lite!

Kram på er! Nu är jag lugnare igen

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att du e klar nu! Jag är det också. Skickade det imorse! Hoppas det hinner fram till imorgon! mitt kostade 37 spänn med kuvert o porto att skicka. Heavy! kraaam

2008-05-26 @ 14:24:16
URL: http://blogg.petersara.se
Postat av: Louise

Mitt kostade 22:- i bara porto, kuvert hade jag hemma. Nu ska jag läsa skönlitteratur! Så gött!

2008-05-26 @ 15:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0