Valborg och ångest!

Tjingeling!
På valborgsmässoaftonen var vi till Mariebergsskogen för att titta på valborgselden! Den fick vi verkligen se! Lågorna var hööööga! Det blåste väldigt och det var faktiskt lite läskigt. Flera i publiken vart oroliga och undrade hur detta skulle gå. Det gick bra men jag undrar om inte de som var närmast blev lite väl varma i kläderna :)

I dag är Per och barnen lediga, själv håller jag på med examensarbetet. Det har framkallat ångest av hög nivå! Känner hela tiden att jag är så rädd för att det inte ska räcka, att jag är helt ute och cyklar i min skrift. Har senast i dag varit till universitetsbiblioteket för att inhämta böcker. Jag har lånat 21 st böcker därifrån nu. Alla behöver jag inte, men man vet ju inte när man står på bibblan och lånar. Bättre för många än för få! Jag kommer garanterat att bli knäpp! Försökte att få tag i en inspelningsapparat som jag ska ha för mina intervjuer i veckan som kommer. Men det har inte gått bra. Jag blir så irriterad för jag har inte tid att behöva leta efter saker. Där jag lånade förra gången fanns det ingen personal när jag var där i onsdags, det stod att det skulle finnas personal i dag, men när jag kom dit var de lediga! Suck!!!  Får försöka vara uppfinningsrik på måndag helt enkelt!

I kväll bjuder mamma på mat, det blir gott! Skönt att slippa tänka på det.

image97

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag börjar också få lite ångest över arbetet...men jag tror det ordnar sig. Försöker intala mig det i alla fall. Är det nu till veckan första manuset ska in lr? kram

2008-05-03 @ 20:04:47
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0