Kallt vatten

Vi har inget varmvatten idag. Tur att det är helg säger jag. Men fast det är helg vill man ju ändå duscha. Medans jag väntar på varmt vatten får jag väl ta och damma och dammsuga. Hoppas att det blir varmt snart. Dimma är det också, inte så uppiggande direkt.

Annars har det väl inte  hänt så mycket i mitt liv. Det rullar på kan man säga.

Har en vision i dag om att jag ska baka saffransbullar.  Hoppas att jag senare idag kan lägga upp någon bild på ev bullar. Håll tummarna för att jag får lust till bak...


Kram

Kommentarer
Postat av: Cissa

Vilken tur att du bytt adress så Alva inte blir grinig på tant Louise som hon brukar kalla dig... ;) Hoppas du får lust att baka men hörru jag tror inte saffran är bra när man har en liten i magen så ät inte för många bullar.

2008-11-08 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0