Semester

I dag har jag semester, så jag och barnen hade sovmorgon idag. Skönt. Vi ska iväg på picknick idag. Jag lovade dem detta igår. Då var det fint väder... i dag är det inte fint väder. Men förskolefröken som jag är :) så ger vi oss iväg ändå. Vi har ju kläder efter väder. Vi ska åka till skogen där Ludwig brukade vara med dagis. Den är perfekt för dem att leka i och även att ha picknick i. Vi har med oss smörgåsar och jag har även kokt ägg som jag och Ludwig kan äta. Lucas äter ju inte ägg...

Jag ska ta med mig kameran om jag bara hittar batterier... ska försöka att blogga när vi kommer hem och förhoppningsvis kunna visa några bilder.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0