Skola en lördag!!!

Nu har vi precis kommit hem från Ludwig skola. Det var öppet hus där idag för hans avdelning (montessori) firade 10 år. Det var kul, eleverna är så duktiga. De hade öppen scen i aulan och de som ville fick uppträda. De flesta elever som går där är väldig musikintresserade (dock inte Ludwig) så de är så duktiga. Lucas tyckte att det var jättekul att få vara en hel dag i storebrors skola.

Själv är jag förkyld, inte så konstigt när man är omgiven av baciller hela dagarna. Jag har semester på måndag så då hinner jag nog friskna till.

Förra helgen var jag och en annan kompis från Karlstad till Nyköping för att hälsa på Nina och Cissa. Det var skönt att komma iväg en sväng. Nyttigt för både barnen och mig och Per. Lucas saknade mig mycket och även Ludwig erkände att han saknat mig. Gulligt. Jag och tjejerna shoppade och hade hur trevlig som helst. Kul att äntligen få se hur de bor. Det är en mysig stad Nyköping.

Nu har jag skickat iväg barnen och Per till farmor så att jag får städa ifred. Inte så kul men det kanske går snabbare då. Det är väldig dammigt här hemma, förstår inte hur fort det blir dammigt. Konstig det där. I kväll kommer jag att känna mig nöjd, men i morgon så kan man säkert redan se några dammpartiklar. Ja, så är det!

Kram från en icke städsugen Louise

Kommentarer
Postat av: Anna G

Tack så mycket! Ja det kommer nog bli jättebra tror jag mä. =) Nu när det har sjunkit in känns det bara kul.

Får man säga grattis tillbaka....? "Fniss", kunde inte hålla mig...

Kram kram Anna

2008-10-19 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0