Hej alla monsterdiggare!

Hoppas allt är bra med er! Här är det bara finfint! Veckorna går fort, kan ju bero på nya jobbet. Trivs väldigt bra, bra arbetskompisar och gulliga barn.

De sista dagarna har det varit riktigt fina höstdagar. Solen skiner och luften är klar. Det är tjusningen med hösten tycker jag. Träden får så fina färger också.

Nu har Ludwig en kompis här och de fick spela tv-spel. Dumt av mig, Ludwig försöker hjälpa kompisen eftersom han inte har spelat detta förut. Det resulterar i att Ludwig skriker för han verkar tro att kompisen är döv! 

Ont i halsen har jag fått idag, har bara väntat på det. Ludwig har varit lite snuvig och det är ju många nya baciller så det är ju inte så konstigt. Får hoppas att det stoppar vid det. Har inte tid att vara sjuk. I morgon är det föräldramöte i Ludwigs klass och på tisdag är det föräldramöte på dagiset där jag jobbar. Då vill man ju visa upp sin bästa sida och inte en söndersnuten näsa á la röd....

Ska bli spännande att vara med på föräldramöte då man själv är fröken. Det har jag inte provat på förut. Hoppas att det går bra. Föräldrarna verkar vara väldigt gulliga så det ska nog fixa sig.

Nej nu ska jag passa på att stryka lite... Barnen sköter sig ganska så bra själva framför tv:n!



Mums!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att höra att allt går bra för dig med nya jobbet! :) Själv är jag ute och vickar för fullt (mest på två olika förskolor Balder och Kronoparken1) . Hittils har det varit flera dagar i veckan vilket känns skönt. Men det jobbiga är ju att inte ha något riktgt schema...men så småningom hoppas jag att ett längre vick dimper ner! :) vet du hur det blir för dig i vår? kraam

2008-09-15 @ 21:19:45
URL: http://blogg.petersara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0