Närmar sig

Nu närmar det sig för min syster. De är inne på förlossningen och nu bara väntar vi på att det ska komma ut en liten bebis. Spännande!

I dag har jag och Lucas varit lediga. Vi var och hälsade på dagiset där jag jobbade i höstas. Kul att se dem igen. Lucas kan nog tänka sig att börja där. Han fick vara med och äta och även vara med på läsvilan efter maten. Han brydde sig inte om att jag inte var med. Han är ganska så självständig den grabben.

Ludwig har varit iväg på karate idag igen. Han verkar ha hittat sin grej om man säger så. Även min man tycker att det är väldigt kul. Per har ju tränat karate när han var liten så han är nog lite nostalgisk....
I går när jag jobbade kväll fick jag ett mail från mina grabbar hemma... det var kort bifogat...





Nu hade ju jag inte tänkt att vi skulle inhandla denna "pyjamas" riktigt än, men vad betyder en mammas ord när det finns en himla massa killar i familjen :)

Ja nu är de nöjda ialla fall. Ludwig har invigt nattsärken idag på karatepasset och jag måste ju erkänna att han var väldans stilig!

Nej, nu är det dags att försöka hitta någon bra sitt/liggställning i soffan... tror att min mage har fått spel nu. Har ont hur jag än sitter eller ligger och det känns enbart jobbigt just nu... Men jag får härda ut!!! Ont i ryggen har jag också. Måste få gnälla lite, det kanske hjälper.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu väntar vi med spänning för att höra hur det går för Desireé. Hör av dig så snart du vet något. KRAM

2009-04-02 @ 22:01:16
Postat av: Cissa

KRAM Cissa ska det vara....

2009-04-02 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0