Gaser

Sitter och ammar nu, kom att tänka på vad gasig Astrid är i magen på morgonen. Det smäller i rumpan på henne som bara den nu när hon ligger i min famn. Hon stannar liksom upp i ätandet och får en väldigt speciell och koncentrerad blick, sen dundrar det till! Sen fortsätter hon att äta som att inget har hänt. Det måste vara härligt att vara bebis!!!

Idag ska jag till kiropraktorn, hoppas att han kan hjälpa mig med ryggen, den är inte bra nu. Har jätteont igen. Det var kanske inte så bra för ryggen att jag var gravid... Så är det!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne N

Haha.. När jag läste rubriken trodde jag att det var DU som var gasig.. "Men herregud" tänkte jag "nu börjar det bli lite väl mycket info i denna bloggen".. =))



Hoppas ryggen blir bättre, be att Per masserar dig massor!

2009-08-24 @ 01:35:16
Postat av: Louise

Visserligen är jag ganska öppen, men mina gaser berättar jag inte om :) hihi!

2009-08-24 @ 09:33:05
Postat av: Anna G

Konstigt, så där har vi det här på morgnarna oxå...Hi hi!

2009-08-25 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0